Programowanie Obiektowe


Laboratorium 1 (7.10.19) - Wprowadzenie.
Programowanie Obiektowe - wprowadzenie.

Laboratorium 2 (14.10.19) - Klasy.
Zadania do wykonania podczas laboratorium: Zadania 1. Zadania 2.
Teoria. Teoria - Co nowego w C++?, Teoria - skąd wzięły się klasy i obiekty w C++,
Teoria - przykład obiektu, Teoria - co to jest konstruktor
Teoria z przykładami.. Przykładowy kod.

Laboratorium 3 (21.10) - Przeciążanie operatorów.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.
Teoria - Funkcje i przeciążanie., Teoria - Przeciążanie operatorów.
Teoria z przykładami.

Laboratorium 4 (28.10) - UML: Diagram Klas (Wykład o diagramach klas UML).
Przykładowe narzędzia do tworzenia diagramów UML: Visual UML, StarUML, WithClass 2000, Select Enterprise, Rational Rose Enterprise, GenMyModel etc.
Omówienie diagramu klas na bazie przykładów z zakresu C++. Przykładowe diagramy klas.
(Zaznaczenie, że klasa jest generyczna - po dodaniu klasy należy wybrać "Add Template Parameter").
Dziedziczenie.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.
Teoria - O dziedziczeniu. Przykładowy kod.

Laboratorium 5 (4.11) - Polimorfizm.
Teoria z przykładami. Zadania do wykonania podczas laboratorium.
Teoria - O zastosowaniu dziedziczenia., Teoria - Funkcje wirtualne i klasy abstrakcyjne.
Przykładowy kod.

11.11 - brak zajęć.

Laboratorium 6 (18.11) - Obsługa wyjątków.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.
Przykładowy kod.

Laboratorium 7 (25.11) - Szablony (wzorce) klas i funkcji.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.
Teoria z przykładami: 1, 2, 3. Przykładowy kod.

Laboratorium 8 (2.12) - Oddanie projektu zaliczeniowego z C++. Oddanie programu w terminie późniejszym skutkuje obniżeniem oceny o 0.1 pkt za każdy dzień spóźnienia.

Laboratorium 9 (9.12) - Java - Podstawy.
Środowisko Eclipse. Wprowadzenie do Javy. Zadania do wykonania podczas laboratorium.

Laboratorium 10 (16.12) - Java - Klasy i Obiekty.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.

23.12 - brak zajęć.

30.12 - brak zajęć.

6.01 - brak zajęć.

Laboratorium 11 (13.01) - Java - Polimorfizm, Klasy abstrakcyjne, interfejsy.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.

Laboratorium 12 (20.01) - Java - Wyjątki, operacje wejścia-wyjścia.
Zadania do wykonania podczas laboratorium.

Laboratorium 13 (27.01) - Oddanie projektu zaliczeniowego z Javy. Oddanie programu w terminie późniejszym skutkuje obniżeniem oceny o 0.1 pkt za każdy dzień spóźnienia.

Tematy oraz wymagania dotyczące programu zaliczeniowego w C++.
Doxygen - instalacja, generowanie dokumentacji
Doxygen - Przykład

Tematy oraz wymagania dotyczące programu zaliczeniowego w Javie.

Literatura/materiały

Zaloguj się



Valid XHTML 1.0 Strict Poprawny CSS!
OSWD templates