10. Wysłanie zamówień zakupu do dostawców.


Wysłanie zamówienia w systemie Infor 6.3 polega na jego wydrukowaniu, a w kolejnym etapie przesłaniu do odbiorcy. Istnieje również możliwość takiej konfiguracji systemu, aby w momencie wyboru funkcji drukuj, system automatycznie, drogą mail-ową przesyłał zamówienie w formie pliku PDF do odbiorcy.

Aby jednak wysłać zamówienie w najbardziej klasycznej formie należy wejść do modułu Zakup, przejść do Propozycje zamówień. Wówczas na formularzu startowym należy wprowadzić Nr art. (w analizowanym przykładzie można użyć kombinacji „m%”, ponieważ przyszły zakup dotyczyć będzie materiałów), a następnie wybrać przycisk Ładuj.

W kolejnym kroku należy wybrać opcję Utwórz zamówienie w trybie ręcznym z górnego menu, z gałęzi Funkcje. Następnie system wyświetli formularz ze szczegółowymi informacjami na temat zlecenia, na którym należy wybrać jedynie przycisk OK.

Po tym etapie Infor przekształci propozycje w zamówienia i wówczas należy wydrukować zamówienie zakupu poprzez opcję Utwórz dokumenty w gałęzi Funkcje, w górnym menu.

Wydruk zamówienia można również wykonać korzystając z formatki Zamówienia w module Zakup.

 

Powyższe etapy obrazuje następujący film: