
10.
Wysłanie zamówień zakupu do dostawców.
Wysłanie zamówienia w
systemie Infor 6.3 polega na jego wydrukowaniu, a w
kolejnym etapie przesłaniu do odbiorcy. Istnieje również możliwość takiej
konfiguracji systemu, aby w momencie wyboru funkcji drukuj, system
automatycznie, drogą mail-ową przesyłał zamówienie w formie pliku PDF do
odbiorcy.
Aby jednak wysłać
zamówienie w najbardziej klasycznej formie należy wejść do modułu Zakup, przejść do Propozycje
zamówień. Wówczas na
formularzu startowym należy wprowadzić Nr art. (w analizowanym przykładzie można
użyć kombinacji „m%”, ponieważ przyszły zakup dotyczyć będzie materiałów), a
następnie wybrać przycisk Ładuj.
W
kolejnym kroku należy wybrać opcję Utwórz zamówienie w trybie ręcznym z górnego menu, z gałęzi Funkcje. Następnie system
wyświetli formularz ze szczegółowymi informacjami na temat zlecenia, na którym
należy wybrać jedynie przycisk OK.
Po tym etapie Infor przekształci propozycje w zamówienia i wówczas należy
wydrukować zamówienie zakupu poprzez opcję Utwórz dokumenty w gałęzi Funkcje, w górnym menu.
Wydruk zamówienia można
również wykonać korzystając z formatki Zamówienia w module Zakup.
Powyższe etapy obrazuje
następujący film: