1. Zarejestrowanie w systemie zapytania ofertowego na nowy wyrób
2. Założenie w systemie nowego wyrobu (w kartotece pozycji magazynowych)
3. Zarejestrowanie w systemie listy składowej (BOM) nowego wyrobu
4. Zarejestrowanie w systemie marszruty (production route) nowego wyrobu
5. Wycena kosztów i ceny sprzedaży nowego wyrobu
6. Wysłanie oferty do klienta
7. Wprowadzenie zlecenia klienta i oszacowanie możliwego terminu produkcji wyrobu
8. Utworzenie i zaplanowanie zlecenia produkcyjnego, obliczenia MRP
9. Przekształcenie propozycji MRP w zamówienia zakupu materiałów
10. Wysłanie zamówień zakupu do dostawców
11. Rejestracja przychodu materiałów z zakupu do magazynu
12. Rejestracja faktury zakupu materiałów
13. Wydruk dokumentów produkcyjnych ze zlecenia produkcyjnego na wyrób gotowy
14. Rejestracja informacji zwrotnej z produkcji o zużytych materiałach
15. Rejestracja informacji zwrotnej z produkcji o rzeczywistym czasie produkcji
16. Rejestracja zakończenia produkcji wyrobu
17. Wysyłka wyrobu do klienta
18. Wydruk faktury sprzedaży
19. Porównanie rzeczywistych kosztów produkcji z zakładanymi