Dydaktyka:
FeedbackPrzykładowy opis projektu został celowo napisany dla projektu o złożoności programistycznej większej niż typowo oczekiwana w projektach na SK2.
===== Kalambury przez sieć =================================================== Opis: Gracz łączy się do serwera i wysyła swój nick (jeśli nick jest już zajęty, serwer prosi o podanie innego nicku). Gracz po wybraniu nicku trafia do lobby, w którym widzi bieżącą listę pokoi i ilość graczy która jest w każdym pokoju. Z lobby gracz może wejść do istniejącego pokoju lub założyć nowy. Gracz może w każdej chwili wrócić z pokoju do lobby. Jeśli w pokoju trwa gra, gracz dołącza jako zgadujący. Jeśli nie, gracz widzi listę graczy którzy są w pokoju i czeka na rozpoczęcie gry. Grę może rozpocząć gracz który najdłużej czeka w pokoju, pod warunkiem że w pokoju jest przynajmniej trzech graczy. Gracz który rozpoczął grę staje się pokazującym. Pokazujący wysyła do serwera jakie hasło będzie pokazywać. Jeśli tego nie zrobi w określonym czasie, kolejny z listy graczy staje się pokazującym. Po przekazaniu hasła do serwera, kamera gracza pokazującego jest przesyłana przez serwer do zgadujących (pozostałych graczy). Zgadujący widzą ile słów jest w haśle. Zgadujący mogą wpisywać pojedyncze słowa z odgadywanego hasła. Każde wpisane słowo jest widziane przez wszystkich graczy. Jeśli słowo jest w haśle, gracz który je odgadł dostaje punkt, a słowo jest wpisywane we właściwe miejsce w haśle u wszystkich graczy. Jeśli kilku graczy wpisało to samo słowo (przed wyświetleniem go na swoich ekranach), to każdy dostaje punkt. Kiedy całe hasło zostało odgadnięte, lub kiedy upłynął określony czas, lub kiedy rozłączył się pokazujący, kolejny gracz z listy graczy zostaje pokazującym. Gra trwa do momentu aż w pokoju jest przynajmniej trzech graczy. Gracze na bieżąco widzą ranking graczy z punktami (ilością odgadniętych słów), włączając w to też graczy którzy rozłączyli się z gry.
Poniżej informacje których nie chcę dostawać w mailu, a mogą być pomocne przy tworzeniu opisu:
Opis musi spełniać wymagania ze strony:
Czego nie ma być w opisie:
Ważne: proszę pamiętać że ocena jest wystawiana na podstawie tego, czy
zrealizowaliście opis projektu. Jeśli wpiszecie w opis że wspieracie wiele
pokoi ale tego nie będzie, to ten sam projekt będzie gorzej oceniony niż
gdyby w opisie była informacja że serwer obsługuje jedną grę naraz.
Staram się żeby z Waszych opisów wynikał podobny poziom trudności projektu.
Stąd czasami w odpowiedzi na opis poproszę o dodanie do niego czegoś więcej
lub odpiszę że niektórych fragmentów nie będę wymagać.
Jeśli opis jest za mało dokładny lub niejasny, wtedy zawsze będę prosił o
dopracowanie go.