Serwis wykładowcy informatyki edu.andrzeju.pl Nie tylko dla moich studentów

Studencie! Jeśli chcesz pisać u autora tej strony pracę dyplomową to przede wszystkim zarejestruj się w tym serwisie w grupie dyplomantów. Po zalogowaniu możesz kliknąć coś dla siebie z oferowanych tematów prac by zarezerwować ten temat. Odpowiem na to w ciągu 24h.

Aktualnie realizowane prace dyplomowe

Kończące się w 2018

nrdyplomant/konsultant temat cel szkic technologiaszczegóły
1Jakub ButkiewiczStrona przykładowego muzeum w technologii 3D z wirtualnym zwiedzaniem i nabywaniem modeli lub wydrukowanych w 3D eksponatów Samofinansujące się muzealnictwo wirtualne 1.Model 3D sal wystawienniczych z wirtualnym zwiedzaniem 2.Baza modeli eksponatów 3.Sklep sprzedający modele 3D eksponatów 4.Pracownia wykonująca odpłatnie druk 3D wybranych eksponatów z wysyłką HTML5, webGL, PHP lub node.js

Kończące się w 2019

nrdyplomant/konsultant temat cel szkic technologiaszczegóły
2Krzysztof SzewczykAlgorytm rozwiązywania popularnych quizów wiedzy przez wyszukanie zapytania lub wariantów odpowiedzi wśród haseł Wikipedii i porównanie z tymi drugimiCelem jest opracowanie metody rozwiązywania quizów wiedzy z pomocą Wikipediilink
3Michał RoszkiewiczAplikacja mobilna, strona www i serwis tonowy dla codziennej rejestracji pacjentów do lekarza rodzinnegoUłatwienie życia pacjentom i odciążenie od pracy rejestratorek przychodniSerwis musi być dostępny nawet przez zwykły telefon i łatwy w użyciu.
Przez telefon wystarczy podać PESEL pacjenta i w dialogu wybrać godzinę przyjęcia
Powinien zapobiegać pustym rejestracjom przez przydzielanie pacjentom punktów, które mogą wykorzystać na wcześniejszą rejestrację. Gdy nie przyjdą do lekarza tracą punkty.
Aplikacja mobilna Android
Strona internetowa - dowolna
Aplikacja głosowa - dowolna

Kończące się w 2020

nrdyplomant/konsultant temat cel szkic technologiaszczegóły
4Damian PiaseckiGra "STRAJK'56" oparta na kanwie wydarzeń Poznańskiego Czerwca'56Zrobienie atrakcyjnej gry wokół ważnego wydarzenia historycznego
1.Zamodelowanie uproszczonego planu Poznania wokół tras przemarszu robotników w 1956.
2.Zamodelowanie postaci poznaniaków i służb mundurowych z wyposażeniem (broń, czołgi) z 1956 roku.
3.Grywalny scenariusz i fabuła każdego z wydarzeń
4.Zaprojektowanie każdego z wydarzeń jako questu gry, tj. cel i zasady gry.
5.Oprogramowanie questów i przemieszczania się pomiędzy questami
PlayCanvas lub Unity lub UnrealEngineKoncepcja gry

Co już zrobiono?

5Dominik GarczykModuł zautomatyzowanej negocjacji ceny z klientem dla jednego z frameworków sklepów internetowego Wdrożenie negocjatora ceny dla sprzedaży towarów module jednego z frameworków sklepów internetowych.Sprzedawca wzbogaca bazę danych o dopuszczalne upusty negocjacyjne danego asortymentu oraz współczynnik twardości negocjatora. Program na żądanie upustu obniża cenę nie bardziej niż o dopuszczalny upust i zadeklarowaną przez kupującego kwotę. Dodatkowy upust przyznaje się jeśli towarom grozi przeterminowanie lub danego dnia zostaną spore rezerwy (np. pokoje hotelowe).Dowolny - do uzgodnienia np. PrestaShop w PHPAlgorytm obniżania ceny

Algorytm weryfikacji uzasadnień

6Jakub KraskaOparty na aplikacji mobilnej serwis crowdfundingowyPrzyspieszenie tworzenia i wspierania projektów crowdfundingowych przez zastosowanie odpowiedniej aplikacji mobilnejUmożliwia zgłaszanie projektów przez konstruowanie prostych stron z nagrodami dla wspierających oraz wspieranie stron przez wykupowanie nagród.Android
7Jakub ŁuczakPodsuwanie czytelnikom nowych lektur przez wsparte sztuczną inteligencją porównywanie gustów czytelniczych Proponowanie czytelnikom nowych i trafnych propozycji czytelniczych Opracowanie sieci neuronowej porównującej przeczytane książki i oceny różnych czytelników oraz wyłaniającej lektury potencjalnie dobre dla danego czytelnika.
8Leszek StencelZaawansowany system rekomendacyjny wykorzystujący sztuczne sieci neuronoweTrafne rekomendowanie lektur i nagrań z bogatego katalogu
9Maciej TrzcińskiGra w wersji 2D w poszukiwanie seryjnego mordercy w więzieniuOpracowanie i zaprogramowanie atrakcyjnej gry detektywistycznej do wielokrotnego grania bez powtórzeń dzięki losowanemu światu. Gra toczy się w więzieniu.1.Opracowanie wnętrza gmachu więzienia w 2D i zunifikowanie postaci każdego więźnia. 2.Zaimplementowanie losowości rozmieszczenia postaci na mapie. 3.Zaimplementowanie losowości w zakresie ofiara, morderca. 4.Skonstruowanie umieszczonych na parterze budynku: mieszkania detektywa, biura dyrektora więzienia(z wręczanym detektywowi pismem o zbrodni), biura prokuratora.Unity
10Maksym KulickiWielowątkowa gra detektywistycznaAby rozwikłać zagadkę kryminalną tajemniczych śmierci gracz musi prześledzić kilka równoległych wątków splatających się ze sobąMamy sześć kanałów odpowiadającym różnym postaciom gry. Należy opracować mechanizm przełączania pomiędzy nimi by podążać różnymi wątkami.PlayCanvas, Unity lub Unreal EngineScenariusz gry

11Marcel SzmaniaAplikacja mobilna pomagająca dzielić się obowiązkami we wspólnym gospodarstwie domowymMotywowanie współgospodarzy o dbanie o porządki wsparte schematami grywalizacyjnymi1.Sporządzanie listy obowiązków z cyklami ich realizacji 2.Sporządzanie listy punktów przyznawanych za realizację poszczególnych obowiązków 3.Przypominacze o realizacji obowiązków 4.Zasady rankingu za realizację obowiązków ANDROID
12Przemysław BierkaAplikacja mobilna pomagająca dzielić się obowiązkami we wspólnym gospodarstwie domowym Usprawnienie dzielenia się obowiązkami domowymi1.Sporządzanie listy obowiązków z cyklami ich realizacji 2.Sporządzanie listy punktów przyznawanych za realizację poszczególnych obowiązków 3.Przypominacze o realizacji obowiązków 4.Zasady rankingu za realizację obowiązkówAndroid
13Robert GrelińskiGra detektywistyczna 3D "Morderstwa w mrówkowcu"Opracowanie i zaprogramowanie atrakcyjnej gry detektywistycznej do wielokrotnego grania bez powtórzeń dzięki losowanemu światu. Gra toczy się w mrówkowcu będącym siedzibą więzienia lub mieszkaniowym.1.Opracowanie graficzne wnętrza gmachu więzienia w 3D i zunifikowanej postaci każdego więźnia.
2.Zaprogramowanie uniwersalnych samoczynnie odsuwających się drzwi. Wykorzystane wszędzie.
3.Skonstruowanie windy z zewnątrz i wewnątrz z przywołaniem i jeżdżeniem na piętra
4.Skonstruowanie umieszczonych na parterze budynku: mieszkania detektywa, biura dyrektora więzienia(z wręczanym detektywowi pismem o zbrodni), biura prokuratora.
PlayCanvas lub Unity lub UnrealEngineOpis gry i plan jej realizacji
14Sebastian NowakowskiGra lub wirtualne scenki na podstawie literackiego pomysłu "wciągających książek"Konstrukcja interaktywnego zwiastuna książki Wydawca udostępnia książki i multimedia użyte do ich zilustrowania.PlayCanvas.com lub inne przeglądarkoweAdaś Mickiewicz łobuz i mistrz

Mania Skłodowska
15Łukasz KobyłeckiKonstrukcja i implementacja gry "Bitwa o wieże" z badaniem na graczach

Wszystkie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze.
Bez nich strona nie będzie działała poprawnie. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
W Poznaniu mamy teraz godzinę 23:32. Słońce wzeszlo o 03:42, a zaszło o 20:13, co odpowiednio zaktualizuje tapetę. Następna zmiana o 03:43.
Poza tym od 1 grudnia do 31 stycznia obowiązuje tapeta świąteczna z choinką.