To już ostatnia prezentacja dotycząca realizacji zamówienia sprzedaży. W poprzednim dziale mieliśmy produkcję końcową a więc pozostało wyprodukowany towar wydać zamawiającemu klientowi oraz wystawić fakturę. Aby to wykonać wchodzimy w „Zamówienia sprzedaży”, następnie spośród listy zamówień otwieramy nasze zamówienie. Aby kontynuować musimy zmienić stan naszego zamówienia z powrotem na otwarty. W tym celu klikamy ikonę „Otwórz ponownie”, stan naszego zlecenia się zmienił. Teraz rozwijamy pole „Fakturowanie” i ustawiamy odpowiedni kod warunków płatności, czyli ilość dni, w jakiej klient musi wpłacić należność nam za towar np.: w naszym przypadku termin płatności wynosi 7 dni. Przechodzimy do księgowania i drukowania pamiętając iż operacja jest nie odwracalna więc wszystko dokładnie sprawdzamy czy się zgadza z naszymi wytycznymi. Jeśli wszystko jest dobrze klikamy ikonę „Księguj i drukuj” a następnie z listy wybieramy „Wydanie i faktura” oraz potwierdzamy wybór przyciskiem „OK”. Program wygenerował nam dokument wydania. Sprawdzamy poprawność danych czyli dane zamawiającego, dane producenta, ilość oraz rodzaj wydanego towaru, datę wydania. W kolejnym kroku wystawimy fakturę dla klienta. Przechodzimy do zakładki „Zaksięgowane dokumenty” i z lewego menu wybieramy „Zaksięgowane faktury sprzedaży”. Z listy wybieramy naszą fakturę, otwieramy, a następnie klikamy ikonę „Drukuj”. W nowo otwartym oknie potwierdzamy drukowanie klikając na przycisk „Drukuj...”. Program wygenerował i wydrukował fakturę dla klienta. Sprawdzamy, jeśli wszystko się zgadza wydajemy klientowi towar i fakturę. Cały przebieg zamówienia został zakończony.