Programowanie gier dla specjalności Zaawansowane Technologie Interntowe.

Najnowsze wieści dotyczące turnieju

18.04.2017Autor: Paweł Wojciechowski

 

Przypominam, że w wersji 2.1 evaLUAtion został zmieniony sposób odwoływania się do poszczególnych broni. Wcześniej było to na przykład: Enumerations.RocketLaucher, a teraz używamy actorKnowledge:RocketLaucher(). Dla innych rodzajów broni mamy odpowiednio: actorKnowledge:Railgun(), actorKnowledge:Chaingun(), actorKnowledge:Shotgun(). Można również używać int-ów, czyli 0,1,2,3. Poprawiony skrypt qualify dla wersji 2.1 evaLUAtion jest tutaj: qualify21.lua.

Lab 1

29 marca 2015Autor: Paweł Wojciechowski

 

Zajęcia dotyczą wprowadzenia do przedmiotu oraz silnika evaLUAtion służącego do nauki pisania skryptów sztucznej inteligencji w grach komputerowych.

Materiał do zajęć:

Regulamin turnieju znajduje się tutaj

Informacje dotyczące turnieju

20.05.2016Autor: Paweł Wojciechowski

 

Przypominam, że turniej odbędzie się w niedzielę 22.05.2016. Zgłoszenia proszę wysyłać do soboty godz. 15:00. Proszę pamiętać, że najważniejsze jest wysłanie zgłoszenia, czyli nazw pliku (ów) lua - same pliki można dostarczyć przed rozpoczęciem turnieju, czyli w niedzielę.

Turniej odbędzie się przy następujących ustawieniach:

  • speed=1.0
  • maxHealth=300
  • maxArmour=100
  • chaingun.ammo=50
  • railgun.ammo=3
  • shotgun.ammo=4
  • rocket.ammo=5
  • dispersion=0.1
  • respawntime=60 - czas respawnu dla powerup-ów
W czasie turnieju obowiązuje regulamin (naturalnie poza terminami) dostępny wyżej.

Proszę również pamiętać, że jednostki (odległość) w evaluation2 są inne niż w jedynce. Przelicznik jest mniej więcej 10x. czyli pozycja 40x40 w evaLUAtion1 to będzie ok. 400x400 w evaLUAtion2.