Programowanie gier dla specjalności Gry i technologie internetowe

Zajęcia odbywają się w czwartek w godzinach: 9:30-11:45 i piątek 13:30-15:45 w sali 2.6.22 budynku BTiCW.

Lab 1/2

09.03.2018Autor: Paweł Wojciechowski

Zajęcia dotyczą wprowadzenia do przedmiotu oraz silnika evaLUAtion służącego do nauki pisania skryptów sztucznej inteligencji w grach komputerowych. Adres serwera ligi to http://150.254.30.167/

Materiały do zajęć:

Regulamin turnieju znajduje się tutaj

16.04.2018 startuje Liga evaLUAtion. Adres serwera ligi to http://150.254.30.167/. Każdy student jest zobowiązany do założenia konta na serwerze i dołączenia do grupy GiTI_2018.

Ustawienia środowiska evaLUAtion dla ligi i turnieju będą następujące:

  • speed=50
  • maxHealth=400
  • addHealth=150
  • amunicja dla każdego rodzaju broni - wartości domyślne

Lab 3

05/06.04.2018Autor: Paweł Wojciechowski

Unreal Engine 4. Tworzenie postaci 3D.

Pliki:

Lab 4

12.04.2018Autor: Paweł Wojciechowski

Unreal Engine 4. Pierwsza gra.

Pliki:

Lab 5

19/20.04.2018Autor: Paweł Wojciechowski

Unreal Engine 4. Tworzenie paska życia i menu startowego.

Pliki:

Lab 6

26/27.04.2018Autor: Paweł Wojciechowski

Unreal Engine 4. Tworzenie studni i latającego przeciwnika.

Pliki:

Lab 7

10/11.05.2018Autor: Paweł Wojciechowski

Unreal Engine 4. Sztuczna inteligencja.

Pliki:

-