Programowanie gier dla specjalności Gry i technologie internetowe

Zajęcia odbywają się w czwartek w godzinach: 13:30-15:45 i piątek 13:30-15:45 w sali 2.6.22 budynku BTiCW.

Najnowsze wieści dotyczące turnieju

18.04.2017Autor: Paweł Wojciechowski

 

Przypominam, że w wersji 2.1 evaLUAtion został zmieniony sposób odwoływania się do poszczególnych broni. Wcześniej było to na przykład: Enumerations.RocketLaucher, a teraz używamy actorKnowledge:RocketLaucher(). Dla innych rodzajów broni mamy odpowiednio: actorKnowledge:Railgun(), actorKnowledge:Chaingun(), actorKnowledge:Shotgun(). Można również używać int-ów, czyli 0,1,2,3. Poprawiony skrypt qualify dla wersji 2.1 evaLUAtion jest tutaj: qualify21.lua.

Lab 1/2

09.03.2017Autor: Paweł Wojciechowski

Zajęcia dotyczą wprowadzenia do przedmiotu oraz silnika evaLUAtion służącego do nauki pisania skryptów sztucznej inteligencji w grach komputerowych.

Materiały do zajęć:

Regulamin turnieju znajduje się tutaj

Lab 3

23/24.03.2017Autor: Paweł Wojciechowski

Unreal Engine 4. Podstawy tworzenie gier 2D.

Pliki:

-