- Oficjalny framework turniejowy dostępny jest tutaj (Ostatnia modyfikacja: 16.03.2017 08:00 lista zmian).
- Turniej odbędzie się: 26.05.2018
- Rozwiązania należy dosyłać do 24.05.2018 godz. 23:59
- Każda drużyna musi pokonać drużynę testową. Ma to na celu wyeliminowanie bardzo słabych drużyn. Skrypt kwalifikacyjny jest tutaj.
- Kwalifikacje odbędą się: 20.05.2018. Zostaną one przeprowadzone przez prowadzącego.
- Celem rundy kwalifikacyjnej jest podział drużyn na słabszy i silniejszy koszyk. Chcemy w ten sposób uniknąć sytuacji w której w jednej grupie znajdą się same silne skrypty.
- Runda kwalifikacyjna nie jest obowiązkowa. Drużyny, które do niej nie przystąpią zostaną rozlosowane ze słabszego koszyka.
- Osoba, która nie wystawi swoich skryptów w turnieju, w celu zaliczenia przedmiotu musi napisać skrypty, które będą w stanie pokonać zwycięską drużynę z poprzedniego roku!!! Oczywiście skrypty z którymi należy wygrać nie zostaną udostępnione.
- Zgłoszenie powinno zawierać skrypt(y), opis aktorów (co należy wpisać w pliku konfiguracyjnym oraz opis działania skryptów.
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 3 boty, z których każdy może (ale nie musi) być sterowany innym skryptem.
- Czas działania skryptu jest ograniczony do rozsądnych granic. Symulacja powinna przebiegać płynnie. W przypadku kłopotów z czasem reakcji skryptów drużyna może zostać ukarana.
- Respawn jest wyłączony.
- W pojedynku biorą udział dwie drużyny. Przy czym bitwa między dwoma drużynami składa się z 2 pojedynków.
- Pojedynek trwa do wyeliminowania wszystkich botów należących do jednej drużyny bądź określony czas dwóch minut. Dokładny czas symulacji zostanie ustalony w dniu rozgrywania turnieju
- Każdy z pojedynków punktowany jest oddzielnie
- W drugim pojedynku następuje zamiana miejsc startowych botów w stosunku do pierwszego pojedynku.
- Punktacja jest następująca:
- eliminacja: eliminacja wszystkich skryptów przeciwnika: 5 punktów
- zwycięstwo: po upływie czasu pojedynku, pozostało więcej botów naszej drużyny niż przeciwnej: 3 punkty
- remis: po upływie czasu pojedynku, pozostało tyle samo botów obu drużyn: 2 punkty
- porażka: po upływie czasu pojedynku, pozostało więcej botów drużyny przeciwnej: 1 punkt
- nokaut: wszystkie boty drużyny zostały wyeliminowane przed czasem: 0 points
- Liczba punktów życia zostanie zwiększona do 400 tak, żeby zmusić skrypty do poszukiwania amunicji, apteczek itd.
- Liczba punktów życia, którą skrypty otrzymują po zabraniu apteczki wynosi 150.
- Przewiduje się 2 fazy turnieju:
- grupowa - wszystkie drużyny zostają podzielone na grupy, w ramach której odbywają się bitwy każdej drużyny z każdą
- pucharowa - zwycięża drużyna, która uzyskała więcej punktów w bitwie
- Liczba grup zostanie dobrana na podstawie liczby zgłoszonych drużyn.
- Do fazy pucharowej przechodzą co najmniej po 2 najlepsze drużyny z grupy. Liczba ta może ulec zmianie i zostanie uściślona w dniu rozpoczęcia turnieju.
- Dopuszcza się jednorazowe, NIECELOWE zawieszenie pojedynku. W takim przypadku pojedynek zostanie zrestartowany. Kolejne zawieszenie pojedynku przez skrypt powinno zostać wykryte i ukarane walkowerem.
- Dostępne są następujące kary, o których nałożeniu na drużynę decyduje komisja, składająca się z prowadzącego i uczestników turnieju.
- dyskwalifikacja - za skrypty uniemożliwiające przeprowadzenie turnieju (np. restarty, deadlocki itd).
- wykluczenie – skrypty, które nie stosują sie do punktu 11 regulaminu mogą zostać wykluczone z pojedynku/bitwy.