Główna
O mnie
Sieci socjalne
Doświadczenie
Nauka
Granty
Nagrody
Umiejętności
Miejsce pracy
Publikacje
Dydaktyka
Konsultacje
Daty zajęć
Grafika
Bazy Danych
GPGPU
Łącza
Zajęcia z grafiki komputerowej
Grafika komputerowa i wizualizacja (studia stacjonarne)
Wykłady
Zasady zaliczenia przedmiotu
Wykład 1. Terminy z dziedziny CG
Wykład 2. Matematyka 3D
Wykład 3. Techniki animacji
Wykład 4. Modele oświetlenia
Wykład 5. Reprezentacje modeli 3D
Wykład 6. Wizualizacja danych
Wykład 7. Raytracing
Laboratoria
Tematy projektów na zaliczenie.
OpenGL
Szkielety programów:
Kawałki kodu ze slajdów
Zajęcia 1:
Zajęcia 2:
Przydatne rzeczy
Opisy przykładowych shaderów
Model szkieletu do projektu „Danse Macabre”
Grafika komputerowa i wizualizacja (studia niestacjonarne)
Wykłady
Zasady zaliczenia przedmiotu
Wykład 1. Terminy z dziedziny CG
Wykład 2. Matematyka 3D
Wykład 3. Techniki animacji
Wykład 4. Modele oświetlenia
Wykład 5. Reprezentacje modeli 3D
Wykład 6. Wizualizacja danych
Laboratoria
Tematy projektów na zaliczenie.
OpenGL
Szkielety programów:
Kawałki kodu ze slajdów
Zajęcia 1:
Przydatne rzeczy
Opisy przykładowych shaderów
Model szkieletu do projektu „Danse Macabre”
Wykorzystanie OpenGL w grafice komputerowej i wizualizacji (Bioinformatyka)
Wykłady
Zasady zaliczenia przedmiotu
Wykład 1. Terminy z dziedziny CG
Wykład 2. Matematyka 3D
Wykład 3. Techniki animacji
Wykład 4. Przycinanie wielokątów
Wykład 5. Modele oświetlenia
Wykład 6. Raytracing
Wykład 7. Alternatywne reprezentacje modeli
Wykład 8. Algorytmy rastrowe
Wykład 9. Wizualizacja danych
Laboratoria
Tematy projektów na zaliczenie.
OpenGL
Szkielety programów:
Kawałki kodu ze slajdów
Zajęcia 1:
Zajęcia 2:
Zajęcia 3:
Zajęcia 4:
Zajęcia 5:
Zajęcia 6:
Przydatne rzeczy
Opisy przykładowych shaderów
Model szkieletu do projektu „Danse Macabre”