Profitroom - jesteśmy jedną z największych agencji interaktywnych i software house'ów. Naszymi klientami są najczęściej luksusowe hotele nie tylko w naszym kraju, ale też na całym świecie – również w tak egzotycznych miejscach jak Dubaj, Bahrajn, Indonezja czy Tajlandia. Zajmujemy się tworzeniem kompleksowych rozwiązań interaktywnych dla hoteli, strony WWW, systemów rezerwacji online, portali oraz marketingiem. Jesteśmy uznaną i prężnie rozwijającą się firmą, a oferowane przez nas rozwiązania wyznaczają nowe trendy na rynku hotelarskim, posiadamy ponad 1200 Klientów.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za konfigurowanie, aktualizację oraz szkolenie w zakresie systemów rezerwacji online. Do obowiązków pracownika należą w szczególności - świadczenie pomocy technicznej drogą telefoniczną oraz mailową.
Konfigurowanie systemów rezerwacji online (silnik rezerwacyjny i channel manager)
Wstępna analiza systemów pod kątem sprzedażowym
Wsparcie dla hoteli w ich codziennej obsłudze
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania w języku polskim i niemieckim
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w branży hotelarskiej lub doświadczenie w pracy w dziale pomocy technicznej związanym z nowymi technologiami
Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do rezerwacji online
Znakomita organizacja
Cierpliwość i umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi
Duża samodzielność i zaangażowanie
Komunikatywny język niemiecki
Możliwość pracy również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy
Dogodny dojazd – nasze Biuro znajduje się w centrum miasta Poznania
Stałe zatrudnienie w ustabilizowanej firmie
Dopłaty do karty Multi Sport
Kurs języka angielskiego
Przyjazną atmosferę w młodym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego i pracy w międzynarodowym środowisku
|
|
|