Jeśli:
- Znasz język angielski lub niemiecki na poziomie bardzo dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację ustną i pisemną
- Masz doświadczenie na stanowisku asystentki lub w dziale administracji/sprzedaży
- Masz wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne)
- Swobodnie obsługujesz komputer i oprogramowanie biurowe
- Posiadasz rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne
- Jesteś osobą samodzielną, komunikatywną, zaangażowaną w wykonywane obowiązki
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Logistycznym i administracyjnym wsparciem dyrektora firmy w codziennych obowiązkach
- Przygotowywaniem raportów, analiz, zestawień sprawozdań i prezentacji
- Prowadzeniem korespondencji w j. angielskim lub niemieckim
- Zapewnieniem i koordynowaniem sprawnego przepływu informacji
- Bieżącą współpracą z innymi działami firmy
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na umowę o pracę
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Czerwonaku
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Pakiet opieki medycznej
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list motywacyjny) na adres: rekrutacja@milado.com . W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny oferty (1046/02/2016).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).
|
|
|