Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, dostarczającą innowacyjne rozwiązania analityczne dla rynku farmaceutycznego. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:
ANALITYK / OPIEKUN KLIENTA
Zakres obowiązków:
• Analizowanie poprawności i spójności danych
• Raportowanie do klienta i bezpośredni kontakt z klientem
• Współpraca przy automatyzacji raportów
• Współpraca z działem IT przy tworzeniu nowych rozwiązań dla klientów
• Definiowanie specyfikacji w oparciu o wymagania klienta
• Testowanie wdrożonych rozwiązań aplikacyjnych
• Kontakt z klientem biznesowym
Profil kandydata:
• Umiejętności analityczne:
• Analizowanie dużych ilości danych przy pomocy odpowiednich narzędzi (przede wszystkim Excel i SQL)
• Analiza problemów i umiejętność ich samodzielnego rozwiązywania
• Umiejętność zarządzania własnym czasem i pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy w zespole
• Cechy charakteru:
• Odpowiedzialność
• Spostrzegawczość
• Rzetelność
• Komunikatywność
Możliwości rozwoju:
• Nauka i pogłębianie znajomości SQL i Excel (w tym VBA)
• Możliwość nabycia umiejętności w zakresie zarządzania projektami dla dużych firm rynku farmaceutycznego
• Udział w tworzeniu nowych rozwiązań aplikacyjnych przeznaczonych do analizy danych
• Możliwość dynamicznego rozwoju w ramach szybko rozwijającej się spółki
• Możliwość wyboru własnej ścieżki kariery związanej z:
• analizą danych / hurtowniami danych / obsługą klienta / testowaniem aplikacji / programowaniem / konsultingiem
Wymagania:
• przywiązywanie uwagi do szczegółów
• umiejętność zarządzania własnym czasem i pracy pod presją czasu
• umiejętność pracy w zespole
• cechy charakteru:
• dokładność
• spostrzegawczość
• komunikatywność
|
|
|