Nasz Klient, międzynarodowy pracodawca oferujący jasną ścieżkę kariery i szkolenia poszukuje osób zainteresowanych dołączeniem do zespołu niemieckiego na stanowisku:
HR Administrator z językiem niemieckim
Miejsce pracy to Poznań.
Zadania:
- Administracja personalna pracowników niemieckojęzyczynych
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy
- Sporządzanie zestawień i raportów
- Odpowiadanie na zapytania pracowników wewnętrznych
- Praca w oparciu o system SAP.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów z dospozycyjnością na pełen etat
- Min. pół roku doświadczenia na stanowisku asystenckim, administracyjnym lub w obsłudze klienta,
- Znajomość języka angielskiego na min. poziomie komunikatywnym,
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Motywacja i umiejętność współpracy w zespole.
Korzyści
Nasz Klient zapewni Ci ciekawą i stabilną pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku. Dodatkowo, pracodawca oferuje atrakcyjne warunki pracy, pełne szkolenia wdrażające, przyjazną atmosferę pracy oraz bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, karta medyczna, dofinansowanie do posiłków, kursów językowych, bony, upominki.
Inne notatki
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
|
|
Grafton Recruitment został założony w 1982 roku i jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Firma zanotowała szczególnie szybki rozwój w...
|