Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Działu Obsługi Klienta Miejsce pracy: Poznań OBOWIĄZKI: Do zakresu obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała: 1) obsługa klienta krajowego, poprzez: - Obsługę zamówień,
- Przyjmowanie reklamacji, dokumentacji,
- Wystawianie faktur sprzedażowych.
2) Wsparcie dla Sales Managerów w zakresie obsługi klientów, 3) Współpraca z działem logistyki w celu prawidłowej realizacji zamówień. WYMAGANIA: - Wykształcenie wyższe lub osoba w trakcie ostatnich lat studiów,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice,
- Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) – wykorzystywany w codziennej pracy,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane,
- Znajomość programu SAP – mile widziana,
- Multitasking, umiejętność pracy zespołowej,
- Komunikatywność i dobra organizacja pracy.
OFERUJEMY : - Umowę o pracę tymczasową – zatrudnienie zewnętrzne,
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 08:00 – 16:00,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Dodatkowe informacje : People Sp. z o.o. Al. Niepodległości 18; 02-653 Warszawa Wpis do rejestru agencji zatrudnienia nr 403 Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV Rodzaj pracy: Pełny etat Miejsce pracy: Wymagane doświadczenie: Wymagane wykształcenie:
» Aplikuj teraz
Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy People Sp. z o.o..
|
|
» Aplikuj teraz
Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy People Sp. z o.o..
|