Specjalista ds. Komunikacji i Wsparcia Technicznego w IT
B2C - Poznań, wielkopolskie
Stała
Od 16 lat w Allegro kształtujemy internetowe zwyczaje zakupowe Polaków.

Od samego początku przyświeca nam ten sam cel – radość kupowania i sprzedawania online. Chcemy, aby każdy kontakt z Allegro wywoływał uśmiech. Zarówno tych kupujących, jak i sprzedających, dla których stworzyliśmy największą platformę handlu elektronicznego w Polsce. Korzysta z niej miesięcznie kilkanaście milionów Polaków oraz blisko sto tysięcy małych i średnich firm.

Jest nas ponad 1300 osób. Pracujemy w Poznaniu, Warszawie, Toruniu, Wrocławiu i Krakowie. Wierzymy we współpracę, stawiamy na użyteczność, promujemy prostotę, a w oparciu o konkretne dane dajemy swobodę zmieniania świata.

Szukamy Specjalisty ds. Komunikacji i Wsparcia Technicznego w IT
(M/F), który:
  • obsługuje zgłoszenia techniczne od sprzedających i ich opiekunów
  • współpracuje z zespołem IT
  • kontaktuje się z klientem mailowo i telefonicznie
  • koordynuje wewnętrzne i zewnętrzne działania komunikacyjne dot. wdrażanych zmian i nowości
  • prowadzi działania edukacyjne (szkolenia, webinaria)

Czy tego szukasz?

Jeśli
  • znasz język niemiecki
  • znasz język angielski
  • znasz narzędzia allegrowe (Menedżer Sprzedaży, Strefa Marek, WebAPI)
  • posługujesz się HTML i CSS w stopniu co najmniej podstawowym
  • masz doświadczenie w pracy z użytkownikiem

Aplikuj i dołącz do Allegro!

O firmie
B2C Jewels offers an extensive collection of diamond engagement rings.