SPECJALISTA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
APT JOB CENTER SERVICE - Poznań, wielkopolskie
Obowiązki:
- koordynacja logistyki zamówień dostaw i wysyłek,
- sporządzanie zamówień wraz z procesami logistycznymi,
- kontakt z kontrahentami (krajowi oraz zagraniczni),
- komunikacja z klientami w zakresie analizy dokładności dostaw,
- sporządzanie statystyk i analiz z obszarów handlowych.

Oczekiwania:
- język angielski (poziom zaawansowany w mowie i piśmie)- warunek konieczny,
- wykształcenie min średnie, mile widziane logistyczne,
- biegła obsługa MS Office,
- umiejętność zarządzania infrastrukturą logistyczną, łańcuchem dostaw,
- czynne prawo jazdy kat B.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę,
- możliwość rozwoju zawodowego.

Kontakt:
tel. (061) 2224610
e-mail: r.winska@jobservice.com.pl

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV oraz listu motywacyjnego) na podany adres e-mail wraz z zaznaczonym numerem ref. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".

- oferta na stronie źródłowej

» Aplikuj teraz

Indeed wyśle Twoją aplikację do r.winska@jobservice.com.pl.

Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy APT JOB CENTER SERVICE.

» Aplikuj teraz

Indeed wyśle Twoją aplikację do r.winska@jobservice.com.pl.

Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy APT JOB CENTER SERVICE.