bieżąca obsługa klienta zagranicznego (kontakt z klientem, budowanie relacji biznesowych, dbałość o terminowość dostaw)
wprowadzanie zamówień do systemu
przygotowywanie dokumentów eksportowych
współpraca z działem produkcji i logistyki
dbałość o najwyższy standard obsługi klienta B2B
Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta zagranicznego
- bardzo dobra znajomość j.angielskiego
- mile widziana znajomość j.rosyjskiego
- umiejętności analityczne
- komunikatywność, rzetelność, umiejętność budowania relacji z klientami
- dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP
Oferta:
- praca w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju wewnątrz struktur firmy
|
|
6 068 ocen
Randstad został założony w 1960 roku w Holandii, przez pół wieku działalności Randstad Holding systematycznie rozbudowywał swoją strukturę i...
|