Kod 4. for(int i = 0; i < 10; i++){ printf("%d\n", i); } Kod 5. int i = 0; while(i < 10){ printf("%d\n", i); i++; } kod 6. int i = 0; do{ printf("%d\n", i); i++; }while(i < 10); Kod 7. #include main() { int fahr, celsius; //zmienne typu int int start, limit, krok; //zmienne typu int start = 0; //przypisz 0 do start limit = 200; //przypisz 200 do limit krok = 20; //przypisz 20 do krok fahr = start; //przypisz wartosc start do zmiennej fahr, czyli fahr = 0 while(fahr <= limit) //wykonuj petle dopoki wartosc fahr jest <= od zmiennej limit { celsius = 5 * (fahr - 32) / 9; //oblicz stopnie C i przypisz wynik do celsius printf("%d\t%d\n", fahr, celsius); //wypisz zmienne na ekran fahr = fahr + krok; //zwieksz wartosc zmiennej fahr o wartosc zmiennej krok } } Kod 8. if(liczba % 2 == 0) { printf("liczba %d jest parzysta!", liczba); } else { printf("liczba %d jest nieparzysta!", liczba); } Kod 9. if(znak == 'a' || znak == 'b') { printf("instrukcja wykona sie jesli znak = a lub jesli znak = b\n"); } if(znak == 'b' && liczba == 13) { printf("instrukcja wykona sie jesli znak = b i jesli liczba = 13\n"); } if(znak != 'A' ) { printf("instrukcja wykona sie jesli znak bedzie rozny od wielkiej litery A\n"); } if (znak == 'a' || liczba == 3 && inna == 7) { printf("TRUE\n"); //jesli znak = a lub jesli liczba = 3 i inna liczba = 7 to wyswietli sie: "TRUE" } else { printf("NOT TRUE\n"); //jesli warunek nie jest spelniony to wyswietli sie: "NOT TRUE" }