Materiały do wykładu z podstaw "Sztucznej Inteligencji"



Wykład 1: Wprowadzenie - definicja AI, geneza, kierunki rozwoju, obszary zastosowań   PDF wersja czarno-biała                     PDF wersja kolorowa
Wykład 2: Automatyczne dowodzenie   PDF wersja czarno-biała                     PDF wersja kolorowa
Wykład 3: Przeszukiwanie nieheurystyczne   PDF wersja czarno-biała                     PDF wersja kolorowa
Wykład 4: Metody przeszukiwania heurystycznego i gry   PDF wersja czarno-biała                     PDF wersja kolorowa
Wykład 5: Sztuczne sieci neuronowe   PDF wersja czarno-biała                     PDF wersja kolorowa
Wykład 6: Wprowadzenie do systemów planowania działań   PDF wersja czarno-biała                     PDF wersja kolorowa



Strony www, które mogą być przydatne:

Symulator agorytmów przeszukiwania w Javie (depth-first, breadth-first, greedy search, hill climbing, A*,IDA*) Uwaga! trzeba samemu zaprojektować graf!
Patrick Lester: A* Pathfinding for Beginners
Applet alfa-beta Generuje losowe oceny liści; śledzimy, klikając myszką!
Yosen Lin: Applet min-max oraz alfa-beta
Symulator algorytmów przeszukiwania w Javie dla układanki 8-polowej (applet)
Przeszukiwanie alfa-beta na zadanej strukturze grafu   //elastyczne rozwiązanie, które pozwala określić strukturę grafu ;-)




Wyniki egzaminów



Letnia sesja egzaminacyjna: egzamin z dnia 22.06.2014 1-szy termin 2014 (plik XLS)

Wyniki egzaminu poprawkowego z dnia 21.09.2014: 2-gi termin 2014 (plik XLS)



animated gif

Ostatnia aktualizacja: 29-09-2014
Przez: Artur Michalski