Od 16 lat w Allegro kształtujemy internetowe zwyczaje zakupowe Polaków.
Od samego początku przyświeca nam ten sam cel – radość kupowania i sprzedawania online. Chcemy, aby każdy kontakt z Allegro wywoływał uśmiech. Zarówno tych kupujących, jak i sprzedających, dla których stworzyliśmy największą platformę handlu elektronicznego w Polsce. Korzysta z niej miesięcznie kilkanaście milionów Polaków oraz blisko sto tysięcy małych i średnich firm.
Jest nas ponad 1300 osób. Pracujemy w Poznaniu, Warszawie, Toruniu, Wrocławiu i Krakowie. Wierzymy we współpracę, stawiamy na użyteczność, promujemy prostotę, a w oparciu o konkretne dane dajemy swobodę zmieniania świata.
Szukamy Specjalisty ds. Komunikacji i Wsparcia Technicznego w IT
(M/F), który:
- obsługuje zgłoszenia techniczne od sprzedających i ich opiekunów
- współpracuje z zespołem IT
- kontaktuje się z klientem mailowo i telefonicznie
- koordynuje wewnętrzne i zewnętrzne działania komunikacyjne dot. wdrażanych zmian i nowości
- prowadzi działania edukacyjne (szkolenia, webinaria)
Czy tego szukasz?
Jeśli
- znasz język niemiecki
- znasz język angielski
- znasz narzędzia allegrowe (Menedżer Sprzedaży, Strefa Marek, WebAPI)
- posługujesz się HTML i CSS w stopniu co najmniej podstawowym
- masz doświadczenie w pracy z użytkownikiem
Aplikuj i dołącz do Allegro!
|
|
B2C Jewels offers an extensive collection of diamond engagement rings.
|