Opis stanowiska: definiowanie warunków cenowych w sapobsługa reklamacji jakościowych, logistycznychmonitorowanie procesów u operatora logistycznego KPIsporządzanie raportów w systemie sap (próbki, wspierające monitorowanie zapasu towarów, inne).tworzenie zamówień Purchse Orders w sapobsługa certyfikatów (RoHs, IMDS, PPAP, REACH)administracja systemu do zarządzania paletami Wymagania: wykształcenia wyższegodoświadczenie w obsłudze klienta/logistyceznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymznajomości obsługi komputera, w tym szczególnie pakietu MS Officesamodzielności, dobrej organizacji pracy własnejzaangażowania w wykonywaną pracęznajomość systemu SAP, moduł Sprzedaż i Dystrybucja będzie dodatkowym atutemJeśli do swoich obowiązków podchodzisz odpowiedzialnie i z zaangażowaniem, to ta oferta jest dla Ciebie!Oferujemy: umowę o pracę tymczasowąprzewidywany czas pracy ok rokgodziny pracy 8-16 Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o przesłanie aplikacji na adres julita.ozdowska@grupaprgores.pl. Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy tymczasowej. Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 5088.Zgodnie z art.
24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r.
nr 101, poz. 926 ze zm.) informuję, iż: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Progres Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Spółka Komandytowa z siedzibą w Gdańsku (80-309), al. Grunwaldzka 411, zwana dalej Spółką, • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji, • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.
|
|
|