OPIS STANOWISKA
Do Twoich zadań na tym stanowisku, należeć będzie:
- Weryfikacja i dystrybucja nowych zgłoszeń serwisowych;
- Obsługa zgłoszeń serwisowych na pierwszym poziomie wsparcia;
- Wsparcie dla realizacji zgłoszeń serwisowych dla Klientów Hicron;
- Udział w realizacji zmian systemowych i mini projektów pod okiem doświadczonego konsultanta;
NASZA OFERTA
- Aktywny udział w rozwojowych, pełnych wyzwań, projektach;
- Otwarta komunikacja na wszystkich szczeblach hierarchii;
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez szkolenia oraz jasną ścieżkę kariery;
- Pracę w stabilnym i doświadczonym zespole (będziesz pracować z najlepszymi ludźmi w branży);
- Wysokie standardy pracy, możliwość angażowania się w wiele inicjatyw społecznych i sportowych;
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne itd.).
NASZE WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe (lub ostatni rok studiów);
- Znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie dobrym znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP lub innym klasy ERP będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość logistycznych procesów biznesowych będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
|
|
|