Dla naszego Klienta Firmy produkcyjno – handlowej z siedzibą w Poznaniu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego z j. niemieckim Miejsce pracy: Poznań-Grunwald Zakres obowiązków: - Współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i klientami
- Planowanie , koordynacja i kontrola zamówień i stanów magazynowych
- Obsługa sklepu internetowego
- Sporządzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej
Wymagania: - Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie * Mile widziana znajomość programu Subiekt GT
Mile widziane: - Znajomość obsługi sklepu internetowego w systemie Presta Shop.
Oferujemy: - Umowę o pracę
- Stałe warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
- Praca od poniedziałku do piątku 9.00-17.00
Osoby zainteresowane ofertą pracy i spełniające wyżej wymienione wymagania prosimy o przesłanie CV z dopiskiem „Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego” Rodzaj pracy: Pełny etat Wymagane wykształcenie: Wymagany język:
» Aplikuj teraz
Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy Agencja Pośrednictwa Pracy Find Staff.
|
|
» Aplikuj teraz
Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy Agencja Pośrednictwa Pracy Find Staff.
Agencja Pośrednictwa Pracy Find Staff
|