Młodszy Inżynier Help Desk, Poznań
W związku z rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista Service Desk
Inżynier serwisowy/Help Desk. Wsparcie w procesach wdrożeniowych oraz stopniowy udział w realizowanych projektach
Lokalizacja: Poznań
Obowiązki:
- Kompleksowa opieka typu Help Desk nad wskazanymi klientami
- Realizacja zleceń serwisowych
- Udział we wdrożeniach informatycznych
- Kierowanie i realizacja prostymi wdrożeniami informatycznymi
- Przygotowywanie dokumentacji
Docelowe kompetencje:
- Serwery x86 IBM, HP, Dell
- Systemy operacyjne Microsoft
- Systemy infrastruktury DataCenter
- Ogólna wiedza nt. zagadnień sieciowych
- Systemy dyskowe i taśmowe
- inne
Minimalne wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane techniczne)
- Ogólna znajomość zagadnień związanych z informatyką
- Znajomość zagadnień sieciowych
- Umiejętności praktyczne przy obsłudze sprzętu informatycznego, sieci LAN oraz systemów operacyjnych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Prawo jazdy kat. B
Ścieżka rozwoju:
Młodszy Inżynier - > (2lata) Inżynier - > Starszy Inżynier - > - > Architekt Systemowy - > - > Kierownik projektów - >
Umowa:
Pierwsza umowa o pracę na okres próbny zamknięty 6m
Druga umowa o pracę na czas nieokreślony
Warunki dla okresu próbnego:
- Opanowanie wiedzy praktycznej na temat zasad funkcjonowania w firmie
- Wzorowe wykonywanie powierzonych zadań
- Zaliczenie wskazanych egzaminów teoretycznych
- Pozytywna opinia kluczowych członków zespołów oraz klientów
Wynagrodzenie:
- Podstawa z tytułu umowy o pracę
- Premia za zrealizowane projekty (kwartalna)
- Premia za zrealizowane akcje serwisowe (kwartalne)
Zespół:
Współpraca z zespołami wdrożeniowymi Advatech DT z Wrocławia, Poznania, Katowic oraz Warszawy.
Możliwe wdrożenia na terenie całej Polski. Współpraca z działem Handlowym w zakresie presales oraz konsultacji technicznych
Godziny pracy:
8:00-16:00, 8:30-16:30 lub 9:00-17:00
Możliwe delegacje, incydentalnie praca w nocy lub w święta
Wyposażenie:
Laptop, telefon komórkowy, akcesoria
Dodatkowe informacje:
CV oraz list motywacyjny w języku polskim prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@advatech.pl,
z dopiskiem w tytule: POZNAŃ – Młodszy Inżynier Help Desk - Imię Nazwisko
|
|
|