Opis stanowiska pracy: - pozyskiwanie informacji o planowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych
- analizę zapytań ofertowych
- przygotowywanie ofert przetargowych
- przygotowywanie pism urzędowych, zarówno z zamawiającym jak i z kontrahentami
- sporządzanie umów
- sporządzanie różnego rodzaju umów firmowych, raportów oraz nadzorowanie ich obiegu
Wymagania: - wykształcenie wyższe
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość prawa zamówień publicznych
- znajomość ogólnych zasad prawa budowlanego
- doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem
- dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- samodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- prawo jazdy kat. B
- odporność na stres
Rodzaj pracy: Pełny etat Wymagane uprawnienia/certyfikat: Wymagane wykształcenie: Wymagany język:
» Aplikuj teraz
Zapoznaj się z instrukcją aplikowania przed wysłaniem aplikacji do firmy Maycon Poland.
|
|
|