Opis oferty pracy: Młodszy Spec, wsparcie klienta dział IT, j. niemiecki
Obowiązki
- Obsługa połączeń przychodzących, praca z klientem biznesowym i indywidualnym;
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów;
- Pomoc krok po kroku przy rozwiązaniu problemu;
- Ścisła współpraca z działem technicznym/serwisowym;
- Raportowanie zgłoszeń w systemie i komunikacja wewnątrz firmy;
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny;
- Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne do pracy z klientem;
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7 (2-3 weekendy w miesiącu)
- podstawy wiedzy IT – umiejętność rozwiązania podstawowych problemów ze sprzętem IT, oprogramowaniem i dostępem do sieci/internetu;
- Doświadczenie w działach wsparcia IT - będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i zagranicznym;
- Międzynarodowe środowisko pracy;
- Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym;
- Atrakcyjne wynagrodzenie od 4000zł brutto w zależności od doświadczenia;
- Bogaty pakiet benefitów;
|
|
|