Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy Tymczasowej, jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom. Dla naszego klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: ASYSTENTKIMiejsce pracy: Poznań Zakres obowiązków: prace administracyjne (obieg dokumentów, obsługa korespondencji, administrowanie telefonami kom.)współpraca z centrum księgowym w centrali w Hamburgualokacja kosztów do MPKzadania kontrolingowe (planowanie zamówień na usługi)windykacja palet EURobsługa rejestracji procesu dostawcówprzygotowanie raportów recyklingowych Odpowiedz na to ogłoszenie, jeżeli: posiadasz 2 letnie doświadczenie w pracach administracyjnych i telefonicznej obsłudze klienta - warunek koniecznykomunikatywnie posługujesz się j.
angielskimpotrafisz samodzielnie planować, organizować swoja pracętrzymasz się wyznaczonych terminówTwoim atutem jest analityczne myśleniebiegle posługujesz się pakietem Officepracowałaś/eś w systemie SAP - moduł Sprzedaż i Dystrybucja (dodatkowy atut) Oferujemy: pracę w dynamicznie rozwijającej się spółcemożliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur firmypracę w godzinach 8:00-16:00niezbędne narzędzia pracy (laptop oraz telefon komórkowy)zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV na adres: julita.ozdowska@grupaprogres.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U.
z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Grupę Progres z siedzibą w Gdańsku."
|
|
|