Autorzy:

Jarosław Łazur

Bartłomiej Małecki

 

Środowisko programowe:

            Visual C++ 6.0

 

Opis projektu:

            Projekt w prosty sposób symuluje kilka pierwszych, przykładowych ruchów figurami szachowymi. Uklad ruchow jest zapisany „na sztywno” w programie.

 

Instrukcja:

Wszystkie przesunięcia figur wykonywane są automatycznie, użytkownik może natomiast zmieniać położenie i orientacje kamery obserwacyjnej.

Strzałka w gore – obrót wokół własnej osi do góry

Strzałka w dół – obrót wokół własnej osi w dół

Strzałka w prawo – obrót wokół własnej osi w lewo

Strzałka w lewo – obrót wokół własnej osi w prawo

Home – przesuniecie kamery w lewo

End - przesuniecie kamery w prawo

Delete - przesuniecie kamery do tylu

Insert- przesuniecie kamery do przodu

Numpad 1 – przesuniecie kamery w dół

Numpad 4 – przesuniecie kamery w gore

 

Pliku do pobrania:

Plik wykonywalny: szachy
Pliki zródlowe