Autorzy:
Jarosław
Łazur
Bartłomiej
Małecki
Środowisko
programowe:
Visual
C++ 6.0
Opis
projektu:
Projekt w prosty sposób symuluje kilka pierwszych, przykładowych ruchów
figurami szachowymi. Uklad ruchow jest zapisany „na sztywno” w programie.
Instrukcja:
Wszystkie
przesunięcia figur wykonywane są automatycznie, użytkownik może natomiast
zmieniać położenie i orientacje kamery obserwacyjnej.
Strzałka
w gore – obrót wokół własnej osi do góry
Strzałka
w dół – obrót wokół własnej osi w dół
Strzałka
w prawo – obrót wokół własnej osi w lewo
Strzałka
w lewo – obrót wokół własnej osi w prawo
Home –
przesuniecie kamery w lewo
End -
przesuniecie kamery w prawo
Delete -
przesuniecie kamery do tylu
Insert-
przesuniecie kamery do przodu
Numpad 1
– przesuniecie kamery w dół
Numpad 4
– przesuniecie kamery w gore
Pliku do
pobrania: