Projekt zaliczeniowy z Grafiki
komputerowej
- Dane ogólne
Janusz Wysocki INF23934
Zaoczna INFORMATYKA
rok III
Janusz.Wysocki@geofizyka.torun.pl
program :
Robocop_3.
Właściwości programu
- Użycie podwójnego bufora
- Użycie wyświetlanej listy
- Użycie biblioteki glut do zarzadzania oknami, odwołaniami i
interaktywnego menu
- Użycie funkcji glpoygonfill() dla utrzymania kolorów w modelu
szkieletowym i w obudowanym robota
Opis programu
- Po uruchomieniu programu interaktywne menu możemy otrzymać przy pomocy
lewego klawisza myszy
- Dostępna interaktywna pomoc kaskadowa zapewnia informację o szeregu
klawiszach i ich przeznaczeniu
- Sekwencja animacji jest zakodowana, co powoduje, ze robot chodzi w swoim
środowisku
- Menu kontrolne umożliwia oglądanie robota w trybie szkieletowym i
obudowanym
- Klawisze umożliwiają sterowanie różnymi elementami robota.
- Klawisze umożliwiają oglądanie robota i jego otoczenie pod różnymi
kątami
- Klawisze umożliwiają wybór kąta padania
oświetlenia
Opis klawiszy
- Idź do przodu - menu lewy klawisz myszy
- Stój - menu lewy klawisz myszy
- Przełacznik szkieletu - menu lewy klawisz myszy
- Wywołaj - menu lewy klawisz myszy
- Ruchy rękami
- w ramionach?
- do przodu : q, w
- do tyłu : a, s
- na zewnątrz : z, x
- do wewnątrz : q, w
- w łokciach?
- w górę : Q, W
- w dół : A, S
- na zewnątrz : 1, 2
- do wewnątrz : 3, 4
- Ogień z broni?
- Ruchy nogami..
- w biodrze?
- do przodu : y, u
- do tyłu : h, j
- na zewnątrz : Y, U
- do wewnątrz : H, J
- w kolanach?
- do przodu : n, m
- do tyłu : N, M
- w kostkach?
- stopy do góry : K,L
- stopy w dół : k,l
- Ruchy tułowiem?
- obrót w lewo : d
- obrót w prawo : g
- Ruchy biodrem?
- do tułu : f
- do przodu : r
- Obroty sceny..
- w prawo : right arrow
- w lewo : left arrow
- w dół : up arrow
- do góry : down arrow
- Zmiana źródeł światła..
- w prawo : p
- w lewo : i
- w dół :9
- do góry : o
- Wyjście - menu lewy klawisz myszy

plik źródłowy
plik
wykonywalny