Specyfikacja projektu klient-serwer. Należy stworzyć dwie aplikacje serwera i klient, którzy będą się łączyć za pośrednictwem protokołu TCP lub UDP. KLIENT: Klient to aplikacja konsolowa. 1. klient powinien łączyć się z serwerem na określonym adresie IP i porcie (podawane w postaci parametrów uruchomienia). brak argumentów (-1 ocena) 2. Klient ma mieć możliwość wysyłanie poleceń do serwera: a) zaloguj b) wyloguj c) wejdź do pokoju d) wyjdź z pokoju e) wyślij wiadomość do mojego pokoju f) wyślij prywatną wiadomość do określonego klienta 3. brak wsparcia dla pokoi (-1 ocena) SERVER: Server to aplikacja konsolowa. 1. serwer tworzy socketa na podanym porcie podawanym jako argument uruchomienia 2. należy zabezpieczyć się na wypadek zajętego portu i błędów przy tworzeniu socketa 3. serwer przekazuje na podstawie otrzymywanych komunikatów wiadomości do określonych klientów 4. serwer wykonuje polecenia klientów dotyczące pokoi oraz przesyła wiadomości wysyłane do pokoi do wszystkich klientów w nim obecnych (brak tej funkcjonalności -1 ocena)