1) Quicksort 2) mergesort 3) aproksymacja liczby PI za pomocą aproksymacji odpowiedniej całki: SUMA dla(od k=1, do N) [4/(1+(k-0.5)^2)] 4) odnalezienie wszystkich liczb spełniających zadany warunek, warunek dany jest funkcją zwracającą 0 (fałsz) lub 1 (prawda) 5) Zmiana obrazku (zawsze rgb) w dowolnym formacie na czarnobiały 6) Skalowanie obrazku (zawsze rgb) na mniejszy rozmiar (np z 21600x21600 na 800x800) 7) mnożenie macierzy kwadratowych 8) liczenie ile pikseli zajmuje wybuch 9) sprawdzanie dla danego N, ile jest liczb pierwszych mniejszych lub równych N, gdzie N jest wielokrotnością liczby procesów. 10) wyszukiwanie ciągu znaków w znacznie większym ciągu (np. atcgat... w ciągu aattccatcgatggg) 11) Wyłączający dostęp do N zmiennych przy pomocy przesyłania N tokenów w pierścieniu: kto ma token, może wejść do sekcji krytycznej i zmodyfikować zmienną związaną z tokenem. Dodatkowo, zapytanie o bieżącą, spójną wartość wszystkich zmiennych. 12) Wyszukiwanie ciągów znaków w wielkiej macierzy NxN, gdzie ciąg może być pionowo, poziomo, lub po obu skosach 13) Wyszukiwanie najkrótszej drogi w grafie. Dany jest graf przy pomocy macierzy incydencji (w której 0 oznacza brak połączenia między węzłami, a liczba różna od zera oznacza koszt przejścia między węzłami) 14) Wyliczanie średniej i mediany dla bardzo wielkiego ciągu liczb 15) Dany jest zbiór trójek (x,y,z), określających współrzędne punktów w trójwymiarowej przestrzeni. Należy posortować te punkty w zależności od ich odległości od zadanego punktu, oraz określić, ile jest punktów o odległości mniejszej od zadanego D1, lecz większej od zadanego D2 16) Dany jest zbiór par dwójek (X,Y), (X2,Y2) określających współrzędne początku wektora oraz jego kierunek. Należy znaleźć wszystkie wektory, które się przecinają. 17) Dana jest macierz zerojedynkowa NxM. Należy znaleźć liczbę obszarów w tej macierzy, gdzie obszar jest zdefiniowany jako punkty macierzy o wartości 1, otoczone przez punkty o wartości 0.